Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
Kolo | 5 |
Typ | Navigace po známé trati |
Datum | 2023-07-01 |
Ředitel |
|
||
Rozhodčí |
|
Pilot |
|
||
Copilot |
|
||
Kategorie | A-RAL2 | ||
Čas startu | 11:00:00 | ||
Rychlost | 138 | ||
Imatrikulace | OK CUG 23 | ||
Typ | Tecnam Echo P92 MKII | ||
Klasifikován | ANO | ||
Body | 1579 |
Typ | Zadáno | Body |
Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
Fotky [O / N / F] | 2 / 1 / 0 | 100 |
Vzlet [S / Z / D] | 11:00:00 / - / - | 0 |
Přesnost přistání [B] | 100 | 100 |
Protisměrný let [P] | 0 | 0 |
Ostatní body [B] | 0 | 0 |
Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
Poznámka | - |
Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 11:07:00 | 11:07:10 | ANO | ANO | GND - 3500 | 523 | 85 | 50 | 0 | 0 |
B01 | ČB, PB | 4.97 | 11:09:10 | 11:09:25 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 506 | 70 | 0 | 100 | 0 |
OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 11:13:53 | 11:14:20 | ANO | ANO | GND - 3500 | 411 | 34 | 50 | 0 | 0 |
B02 | PB | 23.12 | 11:17:03 | 11:17:18 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 402 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 11:18:02 | 11:18:08 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 409 | 97 | 50 | 0 | 0 |
OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 11:21:48 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
B03 | ČB, PB | 48.21 | 11:27:58 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 11:29:45 | 00:00:00 | ANO | NE | GND - FL 660 | 0 | 50 | 0 | 0 | |
B04 | ČB, PB | 57.45 | 11:31:59 | 11:34:07 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 845 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 11:35:15 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
B06 | PB | 73.69 | 11:39:02 | 11:40:25 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 700 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 11:41:55 | 11:42:45 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 711 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B07 | PB | 83.91 | 11:44:29 | 11:45:10 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 645 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 11:46:34 | 11:46:58 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 635 | 43 | 50 | 0 | 0 |
B08 | PB | 99.72 | 11:51:21 | 11:51:16 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 555 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 11:53:24 | 00:00:00 | NE | NE | GND - 3500 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
B09 | PB | 110.07 | 11:55:51 | 11:56:04 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 586 | 0 | 0 | 100 | 0 |
B10 | ČB, PB | 117.59 | 11:59:07 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 12:01:03 | 12:00:13 | ANO | ANO | GND - 3500 | 647 | 0 | 50 | 0 | 0 |
Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |